Attila8401 (törölt) 2011.02.15. 19:46

Régmúlt idő dala

Rózsaszín ég alatt a zöld fűben békésen ülök,

Pisszenés sem hallik, köröttem csend a nagyvilág.
Amott erdõ, a néma fák közt csak a semmi áll, 
Sötét és sűrű, végtelen és korhadó tartomány.

Fűszálat simítva előttem régmúlt idõ ködlik fel,

Megfakult fénykép széleit a múlt emészti el. 
Barnás az emlék, repedő, ósdi műtárgy csak előttem,
De dallama fülembe cseng, mindig mutatva mit tettem. 

Régi-régi ének ez, idõs kis melódia, 
Szövegét újra érteni kezdem, arcomra merengés ül, 
Elmerülök benne, puha bársonyként fogad magába, 
Hangulata megint magával ragad, hiszek a csodában. 

Kezemben már a dallam, többé el nem szökhet tőlem, 
Örökre fejembe zártam, körbe járhat bennem, 
Kiutat ha nem talál, tán velem lesz örökre, 
Én akkor is csak ülök az ég alatt, fűszálat tépve kezembe.

Címkék:dal emlék régi fénykép nóta dallam fűszál szökik fakó Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dailypoetry.blog.hu/api/trackback/id/tr232663704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása